sobota, 24 listopada 2012

Prolog "The Wedding Dress Daughter"



Song BaekMi
Pomaga mamie w sklepie ,,Heavenly Salon'', który znajduje się w centrum stolicy Korei Południowej - Seul. Uczęszcza także do publicznego liceum sprawując się w miarę dobrze, pomimo tego, że brak jej czasu na naukę. Anielskie spojrzenie błagające o litość, słodkie, cukierkowe, małe usta i wiecznie różowe policzki to jej przepustka do jego serca.
Lee TaeMin
Uczęszcza do liceum zbierając po drodze same oceny dopuszczające, chce się starać i być lepszy, ale czas jakim dysponuje ogranicza się do dziesięciu wolnych godzin w dniach roboczych, więc ciągle musi się gdzieś spieszyć. Jest bardzo przystojnym mężczyzną uwielbiającym tańczyć, tak było od małego aż do teraz. Pomijając fakt jego należenia do zespołu promowanego przez bardzo sławną wytwórnię, jest niesamowicie słodki i romantyczny, a jego ubiór i charakter prowadzą owego aniołka i wybraną damę do krainy miłości.
Kim SooHui
Zaborczy mężczyzna, zazwyczaj odziany w czarne ciuchy. Znany w szkole, do której chodzi, jako ten tajemniczy, przystojny i męski, ale czasami jego ciepłe wnętrze, które na co dzień nie jest pokazywane, zmusza go do roztopienia zlodowaciałego spojrzenia.


Prolog

Czasami ludzie nie dają sobie rady, potrzebują pomocy, a gdy nie znajdują jej u swoich bliskich idą dalej szukać osób, które będą umiały podnieść na duchu ich zmęczoną ciągłymi obrażeniami duszę. Pocieszeniem dla dziecka powinni być rodzice lecz w życiu Song BaekMi ojciec nigdy nie istniał, a matka była tak zajęta sprawami związanymi z pieniędzmi i pracą, że zapomniała wychować swojej jedynej córki. Szatynka nigdy nie doświadczyła czegoś takiego jak "wsparcie". Aż nadszedł taki jeden zakręcony dzień...
Siedziała przy ladzie spoglądając na radosne, a jednocześnie zakłopotane nadmiernym wyborem klientki, które już za niedługo wyjdą za mąż, będą szczęśliwe, bądź też nie, w ramionach swych mężów, jak w bajce... Tylko panienka Song czekała na ten dzień, kiedy wszystko będzie lepiej. Z jej białych słuchawek leciała przyjemna dla ucha melodia, a ona podśpiewywała fragmenty romantycznych piosenek tańcząc. Była pewna, że nikt nic nie widzi, przecież wszystkie klientki wyszły, ale jej oku umkną chłopak szukający pięknych dodatków, by sprawić prezent swej matce na jej rocznicę ślubu. Podszedł, by zapłacić lecz nikogo przy kasie nie było. Zaczął wołać w stronę zaplecza. A tam, ku jego oczom ukazała się piękna dziewczyna, której włosy igrały z wiatrem, nogi lekko dotykały ziemi, a ręce układały się jak do walca i dodatkowo bąkała coś pod nosem po angielsku. Śmiał się sam do siebie, jednak uważał, że jest słodka. Zadzwonił dzwonkiem, a gdy ona to usłyszała, przestraszona zgubiła słuchawki, które odnalazły się dopiero po kilku dniach i podbiegła, by go obsłużyć. Coś między nimi zaiskrzyło... A on nie wiadomo z jakiej przyczyny przychodził tutaj codziennie po szkole... Dziwne, czyż nie?


Mam nadzieję, że zaciekawił was skrawek tego, co będzie się działo w opowiadaniu. Wiem, że prolog i opisy bohaterów (tych głównych, a będzie ich więcej) są niedopracowane. Postaram się je zmienić w miarę moich możliwości.Jestem bardzo ciekawa waszych opinii na temat mojej pracy ^.^


24 komentarze:

  1. Omo,to jest świetne^^
    Wszystko tak ładnie opisane, zakochałam się w tym opowiadaniu ;)
    Nie mogę się doczekać 1 rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie słowa wiele dla mnie znaczą : ]

      Usuń
  2. Podoba mi się <33
    Dodaję się oczywiście do obserwatorów i czekam na c.d.
    Hwaiting ~ !
    PS Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z tego niezmiernie :)

      Byłam, byłam. Masz świetnego bloga. Naprawdę :)
      (Po co ja to piszę? Przecież o tym wiesz...)

      Usuń
  3. No więc tak, od czego by tu zacząć? ^^
    Masz oryginalny pomysł. No jeszcze nigdzie nie widziałam takiego początku (sklep, suknie ślubne) Uwierz mi czytam dużo opowiadań o SHINee i nigdzie nie spotkałam się z takim pomysłem, prologiem. Zaciekawiłaś mnie! :D Będę tu regularnie wpadać i komentować. Chciałabym z tobą pogadać. Masz gg? Jak coś to mój nr: 45429926. Napisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wymyślić coś, czego wcześniej nie było. ^^
      Cieszę się, że moje plany i pomysły nie wyszły na marne.
      Mam jeszcze kilka pomysłów na kolejne opowiadanie, więc założę kolejnego bloga (yaoi, 2Min) no i mam nadzieję, że także zyskam kolejnych czytelników.

      Oczywiście, z resztą, już rozmawiałyśmy : ]

      Usuń
  4. Nominowałam Cię do Libster Award ;D
    Więcej na moim blogu^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, bardzo dziękuję! Jestem w szoku. Oczywiście pozytywnym ^^

      Usuń
  5. Omo, nie wiem co powiedzieć, nie dość, że zachwycił mnie Twój nagłówek, to jeszcze treść owego prologu, który nam powyżej zaprezentowałaś ! Świetnie się zapowiada, jestem ciekawa 1 rozdziału, jest bardzo tajemniczo <3
    Obserwuję oczywiście ! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek? Nic specjalnego. Połączone zdjęcia i nawet granice widać. Zwykły program internetowy, online, do przerabiania zdjęć.

      Aż tak? Chciałam zaciekawić i chyba mi się udało. Ale obawiam się, że w pewnym momencie istnienia bloga zawiodę swych czytelników. Bardzo bym tego nie chciała...

      ; )

      Usuń
  6. Opowiadanie zapowiada się bardzoo ciekawie :D
    Zostanę oczywiście obserwatorem ;]
    Jestem ciekawa rozdziału :D
    Hwaiting~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego cieszę ! >.<
      Nie wiem kiedy zabiorę się za 1 rozdział... Miałam wczoraj okazję, to mi się nie chciało, że tak powiem. Dziś usiadłam jak widać wieczorem, bo do południa leniuchowałam, a potem miałam jakieś tam inne swoje zajęcia. No a w tygodniu to nie za bardzo mam czas.
      Mam nadzieję, że już za niedługo dostanę super wielkiej weny i coś tam skrobnę :P

      Usuń
  7. Aw... Bardzo mi się podoba. Aczkolwiek mam jedno ale... Ja chcę WIĘCEJ. xD
    To by było na tyle.
    Dziękuję i zapraszam do mnie.
    braidedpasta.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytałam "Aczkolwiek mam jedno ale..." to się przeraziłam, zamknęłam oczy i przygotowałam się na krytykę. Wow... Nie spodziewałam się czegoś takiego... ^^

      Już byłam i jak napisałam, że zaobserwuję jak tylko zobaczę pierwszy rozdział. Jeśli wrażenia będą pozytywne, zaobserwuję, bowiem nie dołączam się do byle jakich witryn. :P

      Usuń
  8. Piękne <33
    Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ^^
    Więc pisz szybko!
    Czekam z niecierpliwością ^^
    Hwaiting!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc starania nie poszły na marne! ^^ Cieszę się >.<
      Oj... Nie wiem kiedy napiszę.. Jak napisałam w odpowiedzi na poprzedni komentarz - wczoraj mi się nie chciało, bo miałam inne zajęcia, a dziś do południa leżałam i potem nie miałam czasu, bo robiłam coś innego.
      Ale napiszę jak tylko będę miała chwilkę ^^

      Usuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Award.
    Pytania oraz więcej info. na moim blogu ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, Natsu... Dziękuję ci bardzo. Już drugi blog mnie nominował.
      Naprawdę nie spodziewałam się aż takich wyróżnień ze strony moich czytelników. :)

      Usuń
  10. Ja również nominowałam Cię do Libster Award.
    Więcej informacji tu.
    braidedpasta.blogspot.co.uk/2012/11/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję. Trzeci blog O.O

      Sama nie wierzę w to, co widzę ... *-*

      Usuń
  11. Oj zaciekawił , zaciekawił mnie twór prolog. Oczywiście jestem obserwatorką i z chęcią będę czytać twojego bloga.
    Hwaiting~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło.! :)

      A więc witaj w naszym skromnym gronie ! ^^

      Usuń
  12. Zostałaś prze ze mnie nominowana do Liebster Award :D

    Nie obrazisz się jeśli, będę pisać tak do innych blogów?

    Więcej na moim blogu: http://czekoladowa-mamba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

► Czytelniku .! ◄
Przeczytałeś, skomentuj :)

Gwamao! ♥